.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تردد در گیلان ایمن تر می شود

معاون عمرانی استاندار گیلان گفت: تردد در گیلان با توسعه زیرساختهای مسیرهای ارتباطی ایمن تر می شود.

محمد اکبرزاده در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل و تجلیل از کارکنان صنعت حمل و نقل جاده ای استان افزود: راه، زیر ساخت اصلی توسعه در کشور و استان است و رسیدگی به وضعیت راههای استان به دلیل موقعیت ویژه استان از سوی مسئولان امری ضروری است.

وی ادامه داد: برای دستیابی به این هدف بزرگ که سبب تحول در استان و کشور می‌ شود باید از تمام ظرفیتهای استان استفاده کرد.

معاون استاندار گیلان با اشاره به موقعیت و ظرفیتهای بسیاری که در این منطقه و در بخش حمل و نقل وجود دارد، افزود: رسیدن به این جایگاه مهم نیازمند تلاش بیشتر همه مسئولان و دست‌ اندرکاران در این بخش است.

وی ادامه داد: در برنامه پنجم توسعه که از سال 89 به اجرا در می آید با استفاده از تجارب برنامه های قبلی برای حل مشکلات حمل و نقل این استان برنامه ریزی شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس هشتم نیز در این همایش گفت: در حال حاضر 90 درصد حمل و نقل در کشور مربوط به جادههاست در حالیکه با گسترش حمل و نقل دریای نیز می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.

جبار کوچکی نژاد با عنوان اینکه حمل و نقل یک زیربنای اساسی برای اقتصاد در جامعه است، افزود: اگر همه توان و نیروی خود متمرکز توسعه حمل و نقل شود در بخش اقتصادی شکوفایی خوبی خواهیم داشت.

وی با اشاره به وجود زمینه ‌های ایجاد شده و ظرفیت ‌سازیها در استان، اظهارداشت: برای تکمیل و توسعه بخش حمل و نقل استان باید همه جانبه عمل کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: شبکه حمل و نقل استان از لحاظ ریلی، جاده ‌ای و فرودگاهی باید به شبکه حمل و نقل کشور و حتی بین ‌المللی متصل شود.

همچنین فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان در این مراسم گفت: در ناوگان حمل و نقل عمومی استان فقط سه درصد تصادف خطر ساز اتفاق می افتد در حالیکه 50 درصد تصادفات منجر به فوت گیلان مربوط به خودروهای شخصی است.

مدیرکل پایانه های گیلان نیز در مراسم تجلیل از کارکنان صنعت حمل و نقل استان گفت: امسال 126 دستگاه وسائط نقلیه عمومی نوسازی و همچنین حمل بار از جادههای گیلان 17 درصد افزایش یافته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.